Saturday, 22 May 2010

В последния момент 2

Продължението на "В последния момент" .

Първата ми "експериментална" картичка. Лично според мен се получи доста детска, дори бонбонена. Но какво пък :) Така си я харесвам. Розовичко, сърчица, цветенца и покупки - неочаквано добра комбинация.
Направена е буквално в последния момент :) Вчера я скицирах и вечерта почнах да я рисувам, но към един часа сметнах,че е по-добре да си легна и днес да я довърша. И  това е било много правилно решение. Хрумна ми, че мога да използвам повечко и различни материали, а не само да се ограничавам с темпери и кадастрон. Картичката стана по детски наивна :) Приех предизвикателството Shopping time, защото самата аз обожавам да си купувам джаджинки. Посланието на картичката е : "Любовта наречена шопинг", всяка една от нас обича да се връща с торбичка от магазина, пълна с най различни кокетни нещица. Това се опитах и да представя - радостта от новите придобивки, защото те могат да оправят деня ни и да го направят малко по-хубав (колкото и материално да звучи). Исках торбичката да е носител на радостта и затова лепнах 2 сърчица на нея.
И двете са от глина. След като ги направих се чудих за какво да ги ползвам, но ето че сега ги оползотворих. Едно от любимите ми неща е да си правя плочици от глина и да ги рисувам, с течение на времето започнах да разчупвам формите и ето как се появиха сърчицата. Имам още доста от тях, така че ще има и за други картички :)

От торбичката исках да "излиза"  приятното настроение, което носят новите покупки. Първоначално смятах да нарисувам дрешките и аксесоарите, но тъй като времето ме претискаше реших да импровизирам и ето какво се получи:
 Така старите списания влязоха в употреба. След акто залепих основните мотиви беше време на "декора", а именно цветчетата и сърчицата + рамката и надписа. Поради липсата на бързосъхнещо лепило цветчетата ги направих с лак за нокти :D Но след като видях, че за пайетите няма да пробачка номера бях принудена да си купя лепило. То се оказа куча марка и лепеше доста добре, но не паятите за хартията, а паятите за пръстите ми. Всъщност те се лепяха навсякъде, но не и за картичката. Беше си истинкси цирк (все още имам лепило по пръстите и под ноктите). Първата ми работа като се върна във Варна ще бъде да си купя едно хубаво лепило. След като бях  приключила и с декора крайният резултат беше доста добър:
Но картичката няма да е завършена ако няма текст, нали така :) Затова набързо трябваше да намеря подходящ шрифт и да принтирам текста, за да го лепна. Рисуването му щеше да ми отнеме много време, а оставаха 45мин. до крайния срок. Добре че отдавна си бях изтеглила разни завъртяни шрифтове :)


Идеята за фразата ми се пови от Love called GACKT. Така бях озаглавила един пост в блога си посветен на Gackt. И крайният резултат :)

2 comments:

  1. Великолепна картичка!Много оригинална!
    Впечатлена съм от всеки детайл внимателно сниман и изчерпателният разказ за неговото създаване!
    Харесва ми стилът ти както в кардмейкинга, така и в изразяването.Грабна ме .Беше ми извънредно интресно да изчета целият пост, както и " за нещата от живота"!
    Ако добавиш етикет Последователи, с удовоолтвие ще мога да следя следващите ти творения и разкази!

    ReplyDelete
  2. Благодаря много :) Поласкана съм от коментара ти. Радвам се, че картичката ти е харесала :) Поздравления за наградата в предизвикателството ;)

    ReplyDelete