Tuesday, 18 May 2010

Нещата от живота

И така, за пореден път поставям началото нанов блог. Предишният ми беше посветен на Gackt (японски рок певец) и реших да си остане такъв. Пък и манията ми затихна и сега само си го слушам, от време на време ...
Та защо реших да си направя нов блок. Като оставим на страна факта,че обожавам да подреждам web страници, да ги създавам и после да забравям за тях, смятам,че това ще ми помогне да си върна вдъхновението,което загубих. И така, издирвам си вдъхновението, моята муза, онази частица, която не ме оставаше намира и постоянно ми се въртяха някакви идеи в главата. В момента се чувствам като едно празно същество,празно, забравило мечтите си. Като бях малка бях сигурна, че няма да спра да се занимавам с изкуство - много обичах да рисувам. Но уви ... и сега се чувствам като предателка на детето в мен, което не спира да крещи "Имаш дарба! Използвай я! Не се занимавай с глупости!!!". Обичам изкуството, но то май не ме обича :) Малко завиждам на онези хора, на които от километри им личи,че се занимават с изкуство .. а аз просто изглеждам малко странно :) Винаги съм искала да приличам на тях, но просто не ми се получава. Затова реших, че няма смисъл и да се пробвам. Не съм от онези, на които им личи с какво се занимават. Харесва ми да действам инкогнито, като писателите действащи под някакъв псевдоним - всички говорят за тях, а всъщност никой не знае кои всъщност са. Анонимността понякога е хубаво нещо :)

Затова сега си търся вдъхновението. Сърчицето ми се затвори за изкуството, изплаши се, че не е получавало похвали, изплаши се,че няма да оцелее в света само с изкуство ... а всъщност само с него мога да оцелея, защото то ме отвежда към спокойствие ...

Сигурна съм, че почти никой няма да чете този блог, но това не е от голямо значение... успехът идва след първите 5 години :) основно правило в икономиката. Повтаряйки си това правило си казвам, че трябва да имам повече търпение :)

И така с нов блог, ще се опитам да си открия вдъхновението :)

No comments:

Post a Comment