Sunday, 30 May 2010

Сделка с дявола

- Сигурна ли си, че искаш това ? - попита ме дяволът още веднъж, със сладък прелъстителен глас.
- Да ... - отговорих несигурно и плахо аз. Той се усмихна и след това всичко потъна в тъмнина ...

Всъщност въобще не стана така :D Но сделката, която направих с родителите си наподобява на такава с дявол. Също толкова самоубийствена е :) Историята е позната до болка, намесено е учението, едно момче и определена работа. Но какъв е конкретния случай ? Предстой да се разбере :)

Юни месец е сесията за повечето университети (поне за ВИНС-а е тогава) и моите изпити са през 5 дена. Трябваше да почна рабора в Албена (морски курорт до Добрич/Варна/Балчик - някъде там). 12-часови смени и 2 почивни дни. Нямаше да има проблеми с изпитите ми, можех да си ходя спокойно. НО , винаги има едно гигантско "но", особено щом става дума за този курорт. Пък и българска му работата - нещата рядко стават от първия път. Тъй като приятелят ми е не е от близките на Албена градове, няма как да работи там освен ако не пътува до/от Варна. Баща ми ни уреди работа, която си беше сигурна, на рецепция, в хубави хотели, от началото на юни. До тук добре. НО, ето тук идва горе-споменатото "но", се оказа, че от управата на курорта (тяхна въсша простащина шефчетата, решили да стимулират местната селска икономика (нищо лично(относно селцата де, не към шефовете))) решили да правят икономии като спрат автобусите след 20ч към Варна. Просто гениално! При положение, че дневната смяна на всички администратори е от 8ч до 20ч интересно как ще се приберат към Варна. Хммм ... ест. управителките на хотелите започнали да търсят начин за настаняване. Аз лично нямах проблем и да пътувам до Добрич, но за моето момче имаше. След това ни казаха, че тъй като адресната му регистрация е от Шумен (така де той е Шуменец) и ще има настаняване. НО (ихаааа още едно :) ) след това се оказа, че баш шефчето (негово величество най-глупавияТ) разпоредил, че няма да има никакво настаняване за персонала и само ще се пътува до околните селца и малки градчета. И след това пак се чу за пускане на автобуси. С моето момче ходихме до автогарата във Варна да питаме за карта до Албена, те пък нямали никакви автобуси до Албена и следващата седмица да сме се били обадили  - евентуално можело да има .... На кратко какво стана с Албена - осигурена работа, НО (я още едно :}) няма да има автобуси, ще има автобуси, ще има настаняване, няма да има настаняване, ще има автобуси .... от толкова разиграване от страна на висшите (не чак толкова умни) управителни органи на Албена им теглихме една майна на всички.

Моето момче се отказа, защото 2 седмици брахме нерви какво ще става и най накрая ни кипна. Същото стана и при баща ми , НО (тея "но"-та много ме обичат обаче) в противоположната посока. Ядоса ми се на мен, че се отказвам от гарантирана работа и то само заради моето момче, което всъщност не беше точно така. Ако бях приела работата значи щях да имам за всеки изпит точно по 3 дена за учене, а това въобще не е на оферта. Мога да ги взема и без много четене, но не искам да ги вземам с 3ки. И тук се намесва въпросната "дяволска" сделка...

Long story short (колко добре звучи само :}) - юни месец оставам във Варна, при моя колежка на квартира; уча си за изпитите много здраво, като трябва да изкарам оценки над 4 (къде се набутах); оставям лаптопа на тате (това се опитвам да го оспоря, защото там имам лекции, които ще ми трябват *пък и  FB-то е там :D*); след успешната си сесия си търся работа и ако си намеря юли и август, че и септември, няма да получвам никаква издръжка от нашите и сама ще си плащам всичко; ако не си открия работа се връщам в Добрич. :) Еми това е в общи линии.

Какво е значението на тази сделка? Няма да мога да творя юни месец, а ще трябва да се концентрирам върху изпитите. Но (тоя път е малко и не чак толкова негативно настроено) имам чувството, че юли и август ще съм си вкъщи, тогава ще имам цялото време на света. Затова реших да кача малко от старите неща, които съм правила :) Това ще стане към края на седмицата, ако при добър късмет си получа лаптопа, защото нямам намерение да го мъкна по автогарите. Евентуално ако намеря нещо на настолния ще кача :) Но (дано е последното) това ще стане утре сутринта, защото сега имам намерение да се завърна към Основи на правото и дано не заспа докато си чета лекциите :D

Лека и пълзотворна вечер :)

1 comment:

  1. Леле разказа си го бива, дано нещата да се наредят по най-добрият начин за теб или поне ти го пожелавам :)
    Всичко хубаво ти желая!

    ReplyDelete