Sunday, 27 June 2010

Работа, работа и съвсем малко почивка ...

От началото на седмицата съм на стаж в един хотел, на рецепция. Работата си ми харесва, но единствения проблем е, че не знам руски и комуникацията е малко трудна. Руснаците просто не искат да ме разберат, не само че се държат надменно, но като видят,че не им говориш на руски те игнорират, все едно не съществуваш. Правилно са казали, че са ужасни туристи ... вярно, има и изключения, но са малко .. Днес свърших втората си нощна смяна, карах 2 подред и мозъчето ми се изпържи. За съжаление още не съм назначена официално и не знам това кога ще стане. Програмата, с която работят администраторите я разучих, не че тя е кой знае колко трудна, напротив, само трябва да четеш къде какво пише. Имам обаче лошото чувство, че шефовете не искат да ме пускат сама на рецепция ... тази , на която съм вече е пълна, но ще има нова ... и още нищо не са ми казали, а като попитах шефката тя заяви : "Ама ти искаш да бъдеш назначена ли?" , при което аз бях като ". . . " какво по дяволите?! Аз ако не исках въобще нямаше да съм там. На всичкото отгоре не ми плащат за стажа, а БИ трябвало. Така е в Албена от доста време нищо не е както трябва. Ако има лесно да им бачкам като роб до края на лятото ще е перфектно. Ако до края на седмицата не ми кажат нищо, ще ме извиняват, но ще се разкарам. Нямам намерение да си изцеждам силите за едното нищо.

Около работата не ми остава много време. Когато почивах един ден успях да направя 3 пръстенчета. Две от тях са вдъхновени от Лало Орна (Lalo Treasures), като едното си е почти копие. Лало има страхотни бижута, но са доста скъпи. Честно до сега не бях виждала толкова красиви аксесоари - толкова живот, цветове и емоции. Просто няма начин да не ти оправят настроението :) Надявам се, когато почивам да си довърша пръстенчетата, ще ги постна тук. Всъщност имам техни снимки, но са след като ги моделирах и изсъхнаха :)

А работата наистина ми харесва :) Надявам се само нещата да се наредят, защото искам да бачкам там, независимо от всички негативи... Все още съм оптимистично настроена и нахъсана, само висшестоящите да не ми убият амбицията, не искам да се разочаровам за пореден път.

1 comment:

  1. Желая ти да не се разочароваш!
    Приятна и лека седмица!

    ReplyDelete