Thursday, 10 June 2010

A little peek

Дойде момента, в който ще постна малка част от моето творчество :) Вече съм си вкъщи, с 2 взети изпита и още 2 предстоящи. След това , живот и здраве, ще почна работа в Албена :) При мен нещата почти винаги се оправят в последния момент .... нооооо тук не става на въпрос за това, нека се върна към главната идея, която е ....

няколко снимчици на едни от любимите ми творения :) Техниката на правене е лесна : малко глина, малко оформяне и много въображение. Нищо сложно. Под всяка снимка ще сложа и коментар.
Започвам с пръстенчетата си. Показвам 3 за сега. Нямам снимка на най-новото си, но скоро ще направя такава. Тъй като имам тънки пръсти ми е много сложно да си намирам пръстени, затова реших, че щом не мога да си купя просто ще си направя :)

Трети опит за пръстенчета или може би втори :) Вдъхнових се от "Алиса в страната на чудесата" по Тим Бъртън, още когато се носеше слух за него :) Реших да ги нарека, тъй като са двойка и едното не може без другото, "Queen of hearts is the Ace of spades". Сърцето е на дясната ми ръка, а пиката ан лявата. Всъщност и двата са масивни, въпреки че то почти всеки пръстен ми стои масивно. Тези сладурчета са от първите ми опити и е нормално да не са "съвършени"

 Следващото сладурче е от по-късните ми опити :) може би 4то или 5то поколение :D Исках нещ семпло и да е в черно и бяло, въпреки че тук цвета има синкав отенък. Това е от по-плоските ми пръстенчета. При този модел вече хванах цаката на правене :) Преди да оцветя цветчетата бели, само скицирани бяха по-интересни, но и по този въпрос ще помисля. Може да сътворя нещо загадачно:)


Това е последната ми плочка. Най-новата. Исках нещо слънчево и по-любовно. Затова реших да смеся "Full blossom" с малко сърчица, които на живо не се виждат от пръв поглед :)






Едно от първите ми произведения. Наистина от първите. И все още най-най-любимо. Напомня ми за светлинка в някоя тъмна нощ. Има нещо специално в тази плочица. Просто много си я обичам :) Тъй като когато съм я правила не съм предвидила, че ще прекарвам халкичка през дупчицата й, и се е отчупила малка частица. Мислих да я поправям, но реших да я оставя така. Няма гаранция,че ако е поправя ще е добре.


И последно за тази вечер. Тук се вижда прогреса ми, ако изобщо има такъв, но май има нещо подобно :) Това от ляво е също първо поколение, а от дясно е от май месец (тази година). Първото поколение е от преди 1-2 години. Една наша семейна приятделка харесала оригиналния модел и поискала да го купи, но реших да направя нова плочка. Оригинала все пак е само един опит, въпреки че пак е хубав. Трябваше да е мотамо (или по точно mot-à-mot), но не се получи така. В новата версия добавих някои неща, т.е. само точиците, но мисля че й придават завършен вид. Пеперудката е по-хубава от оригинала. С една дума новата версия повече ми харесва. Казах на майка да й покаже новата и ако я харесва да вземе нея, а ако не аз ще си я ползвам. Плюс това след като я направих не исках да я давам, но нямаше как :) Разбрах също, че приятелката ни искала и такъв пръстен. Няма проблеми, ама като не й знам мярката ан пръстите ... изключено е да направя нещо. Все пак не всички имат кокалести пръсти като моите :) В крайна сметка не знам какво се е случило, забравих да попитам :)

Честно казано повечето ми нещица ми се струват по детски наивни. Отразяват моментните ми емоции. Странно е ... затова никога не рисувам когато съм ядосана. Само веднъж го направих и резултата се получи спорен. Нещо й липсва на плочицата, може би радост. Но ще поправя това ;)
Онзи watermark на всяка една снимка е моят хммм ... как да го нарека .. подпис. Собствено производство ;) Всъщност имам и галерия в http://www.deviantart.com/ , но не съм я обновявала. Тук мързелът ми си е казал думата. Пробвала съм се и да си продавам нещицата в  http://www.etsy.com/ , но при толкова много продавачи шанса т е малък. Иска се яко реклама, а за това се искат средства, които нямам. Затова си мислех, че чрез devianart ще успея, но там има толкова много art thives , че просто няма на къде. Най-логично ми изглеждаше blogger, пък и най си ми харесва да пиша на български. Толкова много неща могат да се изразят само с няколко думи :) Но мисля все пак да се пробвам с devianart, трябват ми  финанси все пак ;) Това ще стане в бъдеще, кога по-точно не знам.


За днес толкова :) Сега смятам да се порадвам на интернета, защото утре започвам да уча по икономическа социология и няма да имам никакво време :) Приятна и пълзотворна вечер :)

1 comment:

  1. Страхотни творения, браво на теб :)
    Честито за взетите изпити и успех на следващите!

    ReplyDelete