Thursday, 20 January 2011

Ах, моя милост, забраванката

Мина се толкова много време от както писах за последен път тук. Така е , вече съм на възраст и забравям ;) Не всъщност все още съм един дечко, който се опитва да оцелее в света на големите и упорито не иска да порастне, почти като Пипи Дългото Чорапче ...

Какво се промени от последната ми виза тук ? Все още не знам с какво искам да се занимавам в професионален план ... мисля че няма и да разбера .. всъщност знам, но (уви винаги има едно голямо НО) може би ме е страх да опитам :) ще дойде време когато ще реша. За сега най-важното е да си взема изпитите и заветната поправка, на която останах, поради негативното си мислене. И това ще мине.
~~~
Музата е толкова забавно нещо. Винаги идва, когато имаш най-много работа, а си отива когато изобилстваш от време и тогава идва нейният любовник - Мързела. Луда работа. Сега, когато трябва да уча тя просто не иска да ме остави на мира. Естествено аз не мога да й откажа и какво да се прави - слушам я като малко кученце. Такава съм си. Предпочитам да задоволя вътрешния си мир , отколкото да се занимавам със скучната реалност. Последното изречение ми напомня на нещо, което осъзнах покрай Facebook и една приятелка, която е патриот (както аз казвам - с изгубена кауза) - "Предпочитам да живея в светъл сън, отколкото в мрачна действителност". Това е истината. Не обичам действителността, старая се да я избягвам. Заобграждам се с изкуство, или по-точно крия се в него. Така ми харесва. Някой ден, когато порастна, ще изляза от сапуненото си мехурче и ще победя ламята Действителност. Но за сега ще си творя в моя свят ...
~~~
И тъй като имам да чета още мноого по маркетинг е време да изгоня Музата. Тя пак ще дойде, винаги се връща. Може би най-доброто определение за нея е Неканената гостенка - точно като една определена болест, но тук може и да се бъркам ...

Тази вечер ще споделя малка частица от нещата , които ми се въртят из главата. Време е да ги запиша някъде, просто да ги извадя от там, за да мога да се фокусирам върху другите неща ...



Позадрави, Лин

No comments:

Post a Comment