Wednesday, 4 April 2012

Една стъпка нагоре

Днес получих най-добрата новина до сега! Одобрена съм да замина по Еразъм за цяла една академична година. Бях на косъм да се разплача от щастие, когато колегите ми ми казаха. От както се помня съм искала да изляза навън, да видя друга действителност, да се опитам да имам по-големи възможности за избор на кариера, забавления, културни дейности и други подобни. И това се случи!

От момента, в който си подадох документите знаех, че ще ме приемат, но не очаквах да е за такъв период от време. Вярвах, че заслужавам да изляза, да получа шанс. Бях убедена. И това наистина стана. Човек е победител, когато знае че е такъв и вярва в това. Губещи са тези, които не се опитват и са се отчаяли още преди да са навлезли в състезанието. Осмелих се да си подам документите и повярвах, че мога да го направя.

Позитивно мислене и настроение - това е то. Разбира се това не е 100% формула за успеха. Истинският успех идва с много упорит труд. "1% талант и 99% работа" - това е истинската формула за успеха.

С тази добра новина нещата ми изглеждат по-добри и чувствам, че мога да постигна всичко. Важно е да се радваме на успеха и да не го забравяме, защото увереността ни помага да постигнем и още по-големи неща!

No comments:

Post a Comment