Monday, 23 April 2012

"Феникс"

Много отдавна исках да довърша този медальон и се радвам, че най накрая успях. Когато за първи път започнах да се занимавам с рисуване върху въздушна глина, едно от първите ми изделия беше именно птица феникс. Някъде от Интернет намерих картинка, която нарисувах, пречупена през моя поглед. Мястото за второто крило не ми стигна, 3-4 години по-късно отново не ми стигна :) Разбира се това може да се поправи с предварителна скица, но моя милост обича да импровизира. Единствените скици, които съм правила са на бижута от полимерна глина, където имам намерение да ползвам някаква техника. Но стига думи! Време е за малко снимки :)


 Основата е от въздушна глина. Използвала съм темперни бои. След това съм го лакирала, така че да е водоустойчиво. За мое огромно съжаление предните ми изделия не са водоустойчиви. Много важно при изделията от въздушна глина е да са с подходящ лак. Разбира се ако се използват акрилни бои не е задължително лакът да е водоустойчив, дори може да няма такъв. Но в моя случай няма как да не използвам този довършителен елемент.
 Една малка подробност - когато се използват темпери е задължително лакът да не е на водна основа.
Елементът сниман без халкички и други подобни. Голям недостатък на импровизираното рисуване е, че не винаги боята покрива добре молива. Така че е нормално тук - там да се появи малко сиво моливче. Но в този случай няма място за притеснение, тъй като е за мое лично ползване :)





С това изделие ще участвам в предизвикателството на Двете Елши за април месец. Няма нищо общо с Великден, но пък отговаря на част от цветовата тема. Имам три задължителни цвята, така че се надявам да отговарям на изискванията :) Хубавото е, че мога да участвам с повече от едно изделие, което означава че мога да реализирам и другата си идея, която е по-тематична :)

No comments:

Post a Comment